Don’t pity love me


Dacă într-o zi vei avea îndoieli de mă iubești sau nu, să le elimini încetând să mă mai iubești. Iubește-o pe ea.

Dacă te vei întreba întâmplător de te merit sau nu te merit, să știi că nu. Nu meriți păstrând pe cineva și refuzând pe altcineva.

Dacă vei ajunge în momentul în care va trebui să fii sincer sau să mă minți, minte-mă. Trebuie să-ți poți permite luxul sincerități.

Dacă nu vei ști cum să alegi în privința mea, să alegi cu mintea și niciodată cu inima. Inima mea nu-ți va aparține.

Dacă vei căuta să mă învinovățești sau să-mi mulțumești, fă-o pe prima. Urăște-mă cât poți de tare, pentru că mai greu îți va fi să mă iubești și să nu mă ai.

Dacă vei crede că dragostea se împarte la trei, crede. Probabil doar vei crede.

Dacă într-o zi vei dori să alegi între mine și ea, alege-o pe ea.

Sursa: http://devorbacutine.eu/daca-intr-o-zi-vei-dori-sa-alegi-intre-mine-si-ea-alege-o-pe-ea/

Lasă un răspuns

