„A pleca inseamna a muri putin.”


Ati vazut o fata inocenta,  increzatoare, cu un aer de  „ceea ce vezi e ceea ce primesti”, amuzant sa o ai in preajma,  stie sa rada de ea, niciodata ingrijorata, cu ochii mari si plini de viata, mereu pregatita sa cucereasca lumea?

incotro a luat-o?!

Cautam fata care era plina de viata, care-si asuma un risc daca reusita i-ar fi provocat fie si un zambet. Spunea ca viata este asa cum ti-o construiesti zi de zi…

Unde esti?! Cand ne-am pierdut?

but: „Nothing is permanent in this wicked world – not even our troubles.”

(Charlie Chaplin)

7 gânduri despre “„A pleca inseamna a muri putin.”

  1. Cauta o oglinda. E chiar acolo. E chiar in fata ta. E chiar interiorul tau.

    „De ce ma cauti daca deja te-ai gasit ?”

    P.S. Foarte foarte frumoasa fotografia.

  2. Am citit articolul asta de zece ori si parca tot nu ma satur de el. Incep sa imi caut si eu faţa „inocenta, increzatoare, cu un aer de ”ceea ce vezi e ceea ce primesti”, amuzant sa o ai in preajma, stie sa rada de ea, niciodata ingrijorata, cu ochii mari si plini de viata, mereu pregatita sa cucereasca lumea”. Ştiu că e undeva prin interior, trebuie doar să o ademenesc la supafaţă şi-apoi ştiu că-mi va fi bine.

Lasă un comentariu