Toate in 1.


Thank you! Thank you very much!

In primul rand as vrea sa-i multumesc ???…naturii ca m-a facut cel mai rapid, bun/ roditor spermatozoid care…. Glumesc, glumesc!

Multumesc  Ada , Sevenfloor si cu ocazia asta si Adia si scuze daca uit pe cineva si mai ales pentru intarziere. Probabil se va mai intampla, si si mai probabil ca voi mai omite si  alte lepse, jocuri  sau premii, dar… ei bine… nu prea ma preocupa partea asta a blogosferei. Asta nu inseamna ca nu apreciez nominalizarea 😀 . Multumesc si pentru martisoare, pentru urarile de 8 martie si  felicitarile de Valentine’s.

Si acum…

(dupa 1h)

(1 h si 12 minute)…

…     (doua h si 39 de minute de uitat in gol)

(a 3-a oara…I give up!) -Serios,  parca am uitat ce-mi place…

Pai imi plac multe:

  • imi place sa conduc
  • imi plac papadiile
  • imi place sa dansez
  • imi place sa dramatizez
  • imi plac baietii
  • imi plac petrecerile
  • imi place sa visez cu ochii deschisi sau inchisi
  • imi place parul lung
  • imi plac vacantele lungi
  • imi plac iesirile
  • imi place Rover 75
  • imi plac cainii
  • imi place sa citesc
  • imi plac bebelusii
  • mi-ar place sa fie marea  combinata cu muntele si sa ma bronzez si eu fara dureri
  • mi-ar place sa imi compuna cineva un cantec
  • dupa un timp am inceput sa ma distrez si cand ramasi in pana am inceput sa fac autostopul pe autostrada in Ungaria (de doua ori- p.s: faza cu piciorul nu e un mit – testat!)
  • imi plac lucrurile si intamplarile marunte
  • imi plac jocurile de cuvinte
  • imi place sa fiu intotdeauna jumatate copil
  • imi place sa am dreptate cand sunt optimista si sa ma insel cand predomina o latura mai putin senina
  • imi place sa cred ca ca o sa fie totul bine!

-Sa scrie toata lumea ce ii place 🙂

And the award goes to:……………….se parce ca avem o situatie de egalitate…………….toata lumea!

-Multumesc si scuze inca o data!

4 gânduri despre “Toate in 1.

Lasă un comentariu